Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op supermarkt.startpagina.nl

kaufland

angela
19 Feb, 2004 22:49

een tip voor de bofkonten die in de buurt van Duitsland wonen: kaufland

Dat is een geweldige supermarkt met een énorm assortiment. Het leuke is dat ze héél goedkope produkten maar ook zeer betaalbare biologische en ekologische produkten hebben. En dan van alles 10 soorten he!

Ik ben met mijn zus meer dan 2 uur binnen geweest, allebei helemaal blij!

Ik weet niet of er veel winkels zijn, ik ben zelf in Kleve geweest.

Ik durf te zeggen dat de aldi, lidl én pennymarkt erbij in het niets vallen!

groetjes Angela

Bewerkt 21 Okt, 2011 23:40
Herminez
20 Feb, 2004 12:47

Hoi Angela,

Is dat waar vroeger die supermarkt zat die door velen wordt gezien als een tuincentrum. Met de visboer bij de ingang en een bakker schoenenwinkel,kiosk, turk, voordat je de winkel ingaat?

Herminez

angela
20 Feb, 2004 13:20

Ja ik denk dat we dezelfde winkel bedoelen!

een jaar geleden heette hij nog de famila.

Ken jij hem?

groetjes Angela

Herminez
20 Feb, 2004 13:53

Ja we bedoelen dezelfde. Ik kon alleen niet op de naam Famila komen. De laatste keer dat ik er was, waren ze net aan het overgaan en was het een grote rommel. Ik moet zeggen dat het er nu al een tijd niet meer van gekomen is om te gaan. Ik zou het eigenlijk wel snel weer eens moeten doen. Ze verkopen bijvoorbeeld heerlijke mixen voor uientaart. Hoeft alleen nog melk, eventueel ham en wat kaas bij. En ook de duitse cup a soup varianten zijn heerlijk.

Herminez

peet
20 Feb, 2004 14:09

Wij gaan altijd naat goch, daar is famila ook overgegaan in kaufland, je moet niet gaan als je weinig tijd hebt, want het is er gigantisch groot. De eerste keer kregen we een plattegrond mee.

angela
20 Feb, 2004 14:17

gaan!

Ik vind het veel overzichtelijker nu het geen famila meer is maar kaufland.Volgens mij ook veel goedkoper geworden.

Ik zal volgende keer eens van die uientaartmix meenemen!

groetjes Angela

angela
20 Feb, 2004 14:19

Nee je moet er inderdaad wel de tijd voor nemen! Er is behalve een enorme food-afdeling ook nog een grote non-food afdeling!

Maar ik ga zelf liever naar een goede supermarkt dan naar bijvoorbeeld kledingwinkletjes of zo, het is echt een hobby van me om nieuwe leuke en goedkope produkten te zoeken in zo'n winkel en dan ben je in kaufland aan het goede adres! ( het lijkt wel reclame….ik heb geen aandelen in kaufland hoor! ;) )

groetjes Angela

Margot
21 Feb, 2004 11:40

www.kaufland.de

Wilma
22 Feb, 2004 11:59

Tjee wat lijkt me dat zalig, ik vind het altijd al fijn om in het buitenland naar een supermarkt te gaan. Het is zo leuk om nieuwe dingetjes uit te proberen. Als ik eens in Duitsland ben ga ik zeker kijken. Wat moeten wij ons dan toch behelpen met die zogenaamde grote AH's of Konmars.

desiree2
22 Feb, 2004 12:03

Dat is zeker zo, Nederland denkt dat zogenaamd groot maar dat vind ik beslist niet waar ze willen vaak zelf het wiel opnieuw uitvinden in plaats van om zich heen te kijken en het goede er uit te halen. ik ben ook gek op die soort supers in Australie heb je dat ook en daar kun je wel een halve dag doorbrengen en tis nog hartstikke gezellig ook